Nå ble jeg glad.

 

 

 

I kveld har jeg sittet å prøvd å feila men jeg klarte det til slutt i en halvtime, ja hurra jeg klarte å få med meg hendene såpass at jeg klarte å strikke litt. Jeg har startet med noe så enkelt som ett skjerf men det er jo en start da, har så stive å vonde fingre som jeg ikke klarer å holde styr på mer enn en halvtime av gangen. Jeg ble faktisk så glad at jeg strikket til jeg ikke klarte mer, litt hver dag så blir jeg nok ferdig med skjerfet skal legge ut et bilde da jeg blir ferdig med det så dere får se hvordan det ble.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja det var godt å få det til igjen det er en god stund nå som ikke fingre og hånd har klart det i det hele tatt, har vært så hovene og stive rene tømmerstokkene. Strikket veldig mye før, det er en veldig koselig hobby så nå må jeg trene på en ny måte å gjøre det på.

        Klem fra meg til deg.

    1. Så flott at du fikk det til. Synes bambuspinnene skåner vonde fingre og verdt og prøve. Jeg kasta meg over hekletøyet for det liker jeg best. Klem til deg fra meg.🥰

      1. Hekling har jeg aldri forstått meg på, det med bambuspinner hørtes fint ut skal prøve meg på dem.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så bra at du er begynt å strikke.
      Da går tiden fort.

      Sitter å ser på tv at alle 5 som brannt inne på hytte på Andenes er funnet.
      Forferdelig 4 unger under 16 år.
      Mye ulykker som skjer nu.
      Stakkars pårørende. ❤

      Nå i kveld kom kulda hit -9.4 her nu.
      Kommet litt snø. Vi har fyrt i ovnen i heile dag.

      Ha en fin kveld
      Klem

      1. Ja men det ligger mye prøve og feiling før jeg fikk det til, jeg klarer ikke så lenge av gangen.

        Ja helt forferdelig denne brannen på Andenes, fire barn og en voksen huff a meg stakkars de pårørende.

        Har hatt over – 10 på dagtid de siste fem dagene, nå er det-8 og snøvær.

        Her er det bare elektrisk oppvarming, er ikke det samme som vedfyring.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg