Mye snø ja.

 

 

 

Mye snø er kommet på to dager, for på nyttårs aften så var det bare litt snø på gulvet.  Det eneste jeg gruer meg til nå er at det skal begynne å regne som YR truer med, fy pokker sier jeg bare for da blir det rene skøytebanen over alt her i byen for de har vist ikke strøing på budsjettet. Men akkurat nå så snør det, er kanskje rart at jeg skulle ønske det var kaldere for da blir det ikke regn for jeg har ikke kommet meg ned til byen for å få kjøpt meg i det minste brodder eller rettere sagt så har jeg ikke turt å gå ned til byen.

 

Så jeg håper at det ikke blir så altfor glatt da jeg skal på sykehuset på kontroll/operasjon, for det vil jo se dumt ut å bestille drosje fra vår gårdsplass og rett over veien til hovedinngangen tar normalt 2 minutter å gå men må man så må man.

 

Lag dere en fin fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Du skal ikke være redd for å se dum ut hvis du må ta drosje i to minutter. Jeg måtte gjøre det i november da jeg brakk albuen. Samboeren min var på jobb,det var isholke, og jeg måtte ta drosje 800 m. Håper du får skaffet deg isbrodder etterhvert, men vær forsatt forsiktig. Jeg brakk albuen med kjettinger på skoene. ønsker deg fortsatt god bedring.

      1. Det er ikke drosja som bruker 2 minutter det tar under 2 minutter og gå, men uansett så kan jeg bare gjøre det da ta en drosje de 150 m.

        Det håper jeg også at jeg snart får skaffet meg brodder og jeg skal være forsiktig uansett, for det er ikke alltid disse broddene tar tak. Håper det går bedre med deg nå etter skaden. Takk så mye og det samme tilbake.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ingen skam å ta taxi om det er 150 meter,det viktigste er at du kommer trygt frem.Jeg har aldri skadet meg alvorlig på glatta men har rett og slett angst for å gjøre det så jeg skjønner godt at du som nå er skadet er ekstra redd.Ta ingen sjanser så går det nok bra skal du se.

      1. Ok håper ikke det blir regn i løpet av natten for jeg skal bort til sykehuset i morgen tidlig ja tidlig og tidlig fru blom, da blir det operasjon på en søndag av alle ting. Jeg skal ta det veldig forsiktig da jeg skal gå bort ditt, gruer meg men det skal nok gå fint.

        Ja vær forsiktig på glatta jeg forstår at du er redd for og skade deg for det er ikke noe godt så vær påpasselig du når det er glatt men det er veldig fort gjort.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Det var mye snø. Verre blir det om det blir regn og speilholke. Taxi kan du ta til sykehuset selv om det er 150 meter dit. Er det glatt er det tryggere med taxi som kjører deg til døra. Klages over sandstrøing alle steder har jeg inntrykk av. Her er det kaldt og mye vind. Føler at kulda kryper inn under huden. Fortsatt god bedring og klem til deg fra meg.

      1. Ja det er veldig mye snø som blir til stålis når regnet kommer. Jeg skal bort på sykehuset til operasjon i morgen så det skal nok gå bra, så da går jeg tidlig sånn at jeg kan bruke god tid og gå forsiktig. Ja den strøingen må være dyrt eller må de grave etter sanden selv de i kommunen det lurer jeg på. Her er det nå -3 grader men det er meldt mildere og regner. Tusen takk for det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg