Morgenturen står for døren.

 

 

 

Jeg startet dagen med å lese noen blogger som jeg pleier, med kaffe koppen ved min side og frokosten er fortært så fant jeg ut at jeg kanskje skulle skrive ett innlegg før jeg legger ut på tur. Den blir ikke så veldig lang i dag tror jeg da, får ta med meg en pose i veska nå som det har vært noen fester rundt omkring. Da kan det jo ligge noen tomflasker på min vei å de får ikke ligge i fred for meg jeg tar de med meg, er jo penger i det å samle tomflasker og finner man mange så er der jo bare å pante dem på min vei også for vi har en søndagsåpen butikk her i byen så jeg får gjort det.

 

Og det er jo også å rydde opp etter andre som forsøpler i bymiljøet og noen kroner til meg, nå har jeg startet med det så jeg kan få spart litt penger også skal jo til tannlegen i slutten av måneden så det hadde jeg måttet gjort uansett. På en tur i går så fant jeg jo flasker til 79 kroner så hvis det blir fast så kan det jo bli mye i løpet av uken, ikke det at jeg tror det men om så var så kan jeg faktisk leve av tomflaske pengene i sommer og ikke bruke av det jeg får inn hver uke  det hadde vært deilig det men det tror jeg ikke kommer til å skje. Er vel lov og drømme seg bort litt, ja for det er en drøm jeg har.

 

Nei nå får jeg avslutte her og ta på meg ett par sko og komme meg ut på tur, ønsker dere alle en riktig god søndag kos dere.

 

Det skal jeg gjøre er så deilig i dag som det er overskyet for da blir det ikke så hett som det har vært noen dager nå, er varmt nok for det så det er bra.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg