Morgenturen er unnagjort.

 

 

Ja da er morgenturen unnagjort det ble en deilig tur langs elva og vi kikket på endene, var også en tur i jazzgata og kjøpte årets jazz genser som kostet 200 kroner den var kjempefin i år som alltid kommer bilde av den senere for det har jeg ikke rukket og få gjort enda ta bilde av den.

 

Nå skal jeg ta dagen som den kommer fram til klokken 15.00 da skal jeg gå ned til byen igjen for jazzparaden starter klokken 15.30 da skal jeg ta opp en video som jeg skal legge ut på instgram og You tube kanalen min av den. Ellers ingen planer lagt for dagen, samle noen tomflasker blir det også gjort, fant jo noe på morgenturen også det ble to bæreposer fulle så da har jazz samlingen av tomflasker startet. Skal pante alt jeg finner under disse fire dagene på mandag og da veit jeg hvor mye disse dagene bringer inn på den fronten.

 

Vi blogges til kvelden da veit jeg hvordan dagen har vært, nå vet jeg jo ikke det før da.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg