Morgenturen er unna gjort.

 

 

 

Ja jeg var tidlig på i dag leste noen blogger og tok meg en kopp kaffe, og det var alt jeg gadd å gjøre inne.

 

Så bar det ut på tur litt små kaldt ute, men det var så deilig å gå tur klokken 08.00 og komme inn igjen nå. Så nå skal jeg lage meg litt mat så jeg får i meg litt frokost, det blir speilegg og ost på ei brødskive lettvint og greit godt er det også

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Skulle bare ta en lett og enkel oppdatering.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. God påske.

        Ja det var kjempegodt å komme seg ut på morgentur, jeg klarer ikke å spise så tidlig så jeg tok frokosten når jeg kom inn.

        Ønsker deg en kjempefin søndag 1 påskedag.

        Klem fra meg til deg.

    1. God kveld, her har dagen vært travel og middagsgjester til bords. Snødd ganske mye, men det er visst meldt regn senere i uka. Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Så fint å lese at du har hatt middagsgjester. Her har det blåst og regnet litt, godt inne vær det.

        Først kom snøen og så kommer regnet og hålke føre.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg