Morgenturen er nå unnagjort.

 

Ja i dag så valgte vi og ikke gå til byen vi gikk til museet og satte oss på en benk og tittet på dyrene som går der, det er så fredelig og fint og se på dem. Hestene er så vakre der de lunter rundt og spiser gress, der er det ikke mye stress og finne og da finner jeg roen også.

 

Etter en halvtimes tid så gikk vi videre og da ringte telefonen, det var ei venninne som ville at jeg og Elvis skulle komme opp på kaffe besøk. Hun lurte på om jeg skulle opp i butikken noe jeg ikke skulle, men jeg gikk opp for henne for hun trengte noe der selvfølgelig så gjør jeg det jeg er bare glad for at noen trenger meg jeg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg