Morgenstund og legge regning til forfall

 

 

 

I dag til morgenen så var det første jeg gjorde å legge en regning til forfall, det må jo gjøres det også sånn er det bare jeg veit at det er noe alle kanskje gjør men sånn har det ikke alltid vært for det har ikke vært penger til det før for min del.

 

Etter det så var det og kose seg med og lese blogger og spise frokost, nå sitter jeg og skriver dette innlegget og hører på nyhetene. Så skal jeg ut og gå morgenturen vår i ett vakkert vintervær, ja det snør ute og det er kaldt så det er bare og kle seg etter været og temperaturen ute som er ca 6,9 kuldegrader ute. Jeg pleier og si at det er de ti første kuldegradene som er verst fram til kroppen venner seg til at det er kaldt.

 

Må ut på tur for å få denne skrotten i gang å få luftet ut de dumme tankene å få inn noen gode tanker, det er godt at jeg har lille Elvis gutten som må ut for og få gjort sitt ute. Og så er han jo bare en så eiendommelig god og snill, han skjønner når ting er vanskelig for da vill han opp i fanget og bli koset og han koser og trøster så veldig godt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg