Morgenstund i vinterland.

 

 

 

Da jeg sto opp i dag så gikk jeg inn i stua og oppdaget at det snødde ganske greit, jeg syntes det er fint med vinter og snø. Jeg har nok ikke så mange med meg når jeg mener det, men det er godt at vi ikke har samme mening om saker og ting. Jeg gikk ut på verandaen min for og dokumentere at det var kommet snø, ja jeg tok et bilde med mobilen sånn ar folk kunne se at det var kommet snø i løpet av natten.

 

Nå sitter jeg og skriver dette innlegget til dere men før det så har jeg lest noen blogger og spist en blings med ost på, det er en del av min morgenstund.

 

Nå skal jeg og lille Elvis gutten oss en morgenturen vår, og få litt frisk luft og beveget meg for det er sundt for kropp og skjel man må ut på tur.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

4 kommentarer
    1. Jeg liker også vinter og snø, men for meg er høsten aller best. Selvsagt er vår og sommer fine årstider, men fir meg er høst og vinter best.

    2. Snø allerede? Her hos meg er det grønt enda og i dag skinner sola. Viktig med turer ute,har selv en liten vofse som må ut. Jeg synes turene gjør at hodet blir på en måte lettere og humøret bedre. Ha en fin dag😘

      1. Ja her er det snø og det snør enda, det er veldig viktig med turer ut for det klarner hodet og humøret blir bedre. Og Elvis må jo ut for han går jo ikke på toalettet inne gjør han det så skal jeg skrive ett innlegg om det. Ønsker deg og dine en riktig god dag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg