Morgenstund er gull i grunn.

 

 

 

Morgenstund er gull i grunn er det noen som sier, for oss to så er morgenstund kose stund sånn har det alltid vært og kommer alltid til og være. Nå har jeg sittet og drukket en kopp kaffe og kost meg med noen blogger, på noen av dem jeg leste så var det koselig å lese selve innlegget men når man kom til kommentarfeltet så var det ikke så koselig lenger. Jeg skjønner meg ikke på folk som ikke kan være koselige i kommentarfeltet, skal ikke nevne verken blogg eller noe men hva er det med folk som må henge seg opp i en setning eller to og komme med sine oppgulp som ikke henger på greip har ingenting med innlegget og gjøre det de skriver i innlegget på den bloggen.

 

Over til noe helt annet nå gjør jeg meg klar for morgentur for meg og Elvis gutten, og det å gå ut og bevege seg er sundt både for kropp og skjel så det skal jeg gjøre nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Nå sier du lite om hvordan type kommentarer du mener, men om man skriver på nett må man kunne tåle at ikke alle er enige med en.
      Man får ikke kun ros og skryt i det virkelige liv heller.

      1. Det var ikke jeg som fikk disse kommentarene men andre, og når det går på bloggeren som person at folk mener at de er dumme ser stygge ut så har det gått for langt.

          1. Nei det er ikke det, så takk gud for at man kan sette kommentarer til godkjenning slike kommentarer blir ikke godkjent hos meg. Det er derfor jeg har lite kommentarer på min blogg for det kommer veldig mange slike kommentarer til meg men jeg godkjenner dem ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg