Morgenstund er gull i grunn.

 

 

 

Har jo vært oppe en stund nå og bare tullet rundt med ingenting, jo man har jo lest noen blogger og fått i seg frokost. Har virkelig kost meg men har en fått gjort noe fornuftig nei faktisk ikke, nå skal jeg ut å gå meg en tur i det fine været å bare kose meg. Tror jeg skal ta med meg litt kaffe på en termos å gå ned og sette meg i parken litt å se om det er noe liv der nede, det er iallefall fugleliv der nede så det skal jeg gjøre kanskje en finner litt tomflasker i samme slengen. Ja jeg pleier alltid å gå med en bærepose i veska slik at jeg har noe å ha dem med meg hjem i, for det pleier å være en del flasker etter helgens festing til og med nå i denne corona tiden har det vært en del. I sommerhalvåret så pleier jeg og finne mye av det, ja det har jo vært mindre denne sommeren men det har jo vært ganske mange for det.

 

Nei nå får jeg gjøre meg klar så jeg kommer meg ut før det blir for varmt, varmen pleier og plage meg ekstra mye sånn smerte messig men det må en bare bite i seg å komme seg ut på tur er jo ikke farlig å ha noen vondter her og der.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Jeg håper du finner mange flasker. Det er jo en fin måte å spe på økonomien.
      Og en riktig god tur også. Nyt utsikten ♥
      Klem ♥

      1. Ja jeg fant en del, måtte innom den søndagsåpne REMA 1000 butikken her i byen for å pante. For det ble for mye å bære med seg hjem, godt vi har en butikk åpent på søndag også. Det ble en kjempe fin tur, nyte utsikten er jeg flink til men å ta bilder det er det verre med.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper du fikk en fin tur i parken, og fant flasker som du kan pante. Det er mye festing og selskaper rundt omkring. Ikke bra med store folkemengder siden viruset er på tur opp igjen enkelte steder i landet. Vi hadde et nydelig vær i går og på kvelden startet vind og regn. Men vi hadde det koselig på vår lille hytte, og nå er vi hjemme igjen.

      Flott at du fant antrekk til konfirmasjonen. Da er det i boks.

      Ha en flott søndag! Klem fra nord

      1. Jeg fikk en kjempe fin tur i parken, fant så mange flasker at jeg faktisk måtte stikke innom den søndagsåpne butikken vi har i byen det er en REMA 1000 butikk for det ble så mye at jeg ikke fikk bært det med meg hjem.

        Ja det er veldig mye festing rundt omkring, ingen tanker om dette forferdelige viruset som blusser opp igjen.

        Ja godt å få unna gjort det med antrekket til konfirmasjonen til min sønn.

        Ønsker deg en kjempe fin søndag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg har badet i dag jeg også hadde tenkt til å lage ett innlegg om det senere, det var utrolig deilig vann og deilig å få avkjølt seg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg