Morgenstund er gull i grunn.

 

 

 

Det er i dag en solfylt og kald morgen, og det tok lang tid å klare å stå opp i dag. Hadde ikke lyst til å starte dagen men har man en hund så må man ut om en halvtime nå, derfor måtte jeg opp nå for jeg skal på morgentur med gull gutten min snart.

 

Har nå fått i meg ett par kopper kaffe og lest noen blogger som jeg pleier, men i dag så var det slik at jeg følte at jeg måtte det ikke for at jeg ville det. Skal ut på tur og det er godt for både kropp og skjel det og komme seg ut i frisk luft og bevege seg litt, blir ikke så lang tur som han pleier men jeg tror det går greit jeg for det er jo kaldt for han også.

 

Når man er syk så må man jo ta hensyn til det også, så det er bedre med mange korte turer enn bare to lange turer spør du meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg