Morgenstund er godt det.

 

 

 

Nå sitter jeg her og koser meg og leser blogger og venter på kaffen min skal bli ferdig, og da satte jeg på tvn og da får jeg med meg nyhetene det har jo vært brann i NOTER- DAME katedralen i Paris. Alt inne i katedralen er ødelagt men konstruksjonen er reddet slik at de kan bygge opp igjen selve bygningen men alt av inventar er totalt ødelagt, de mener at det var på grunn av oppussing at brannen startet og kunne bli så fatal tenk dette er et bygg som har reddet seg igjennom to verdenskriger og den franske revulasjonen men den overlevde ikke oppussingen 2019. Vi har mistet et av de franske største turistaktraksjoner denne katedralen har over 12 millioner besøkende hvert år.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Veldig trist med Notre Dame. Jeg har vært i katedralen en gang for veldig lenge siden. Så ja, jeg ble veldig lei meg over nyheten om brannen. Samtidig måtte jeg jo tenke litt på at jeg ble lei meg over dette, men ikke reagerer på samme måten når jeg leser om krig , terror og drap og elendighet. Kanskje det er så mye elendighet foretatt av onde mennesker at man automatisk skyver unna og ikke tar det inn over seg lenger, for å beskytte en selv psykisk? Jeg aner ikke.

      1. Ja det er utrolig trist at den brant, men det med krig og terror det leser og ser man hver dag så skulle en ta alt innover seg så hadde vi blitt helt ødelagt psykisk. Noen mener at vi er blitt kalde her i landet men jeg tror ikke det har seg sånn det er bare at det er så mye krig og elendighet i verden.

        Jeg ønsker deg en god tirsdag og en kjempe fin påske.

        Klem fra meg og Elvis guten til deg og dine..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg