Morgenstund er en fin ting.

 

 

 

Denne morgenen så sitter jeg og leser blogger og ser mye fint samhold blant bloggere noe som er veldig koselig, jeg ser mye fin fremsnakk og linking til andre blogger og det er veldig koselig og se at folk ser andre bloggere og ikke bare tenker på seg selv. Jeg er ikke så flink til det å linke andre blogger inn i innlegg men jeg finner vel ut av det etter hvert, det er mye man må finne ut av hvis man skal gjøre det med framsnakking men man lærer det vel etter en del prøving og feiling sånn er det med alt her i livet. Det er mange koselige og fine blogger rundt om, jeg er jo blogger selv som ligger og ikke er så veldig flink men det er jo ikke det alt dreier seg om her i livet men det hadde jo vært moro å bli lagt merke til jeg også men ikke til en hver pris. Noen gjør jo alt for og bli hørt og sett jeg liker meg der jeg er nå så dum er jeg, jeg har alltid ønsket å bli hørt men ikke så mye sett for ble jeg sett så ble jeg mobbet og frosset ut. Det vil jeg ikke lenger så derfor så liker jeg meg med mine hundre faste lesere, for dem er jo med meg hver dag kunne vært veldig gøy å komme på topplista en gang til men jeg prøver ikke så veldig hardt på det vil vel noen si men alle vil jo være litt mer synlig i dette virvare av blogger og lesere i skjønn forening.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg