Mine planer for 17 mai.

 

 

 

 

Jeg har ikke mange planer for 17 mai skal nok ta meg en tur i byen å gå langs elva, skal se / høre om det er ett korps eller to som skal spille litt for oss, blir jo ikke skikkelig 17 mai uten korps musikk blir skralt det da.

 

Det blir jo kanon skyting klokken 07.00 og klokken 13.00 koselig å høre det, når de hadde det på 1 mai så blir det nok på 17 mai også. Så en får ta dagen som den kommer har jo ingen som krever noen verdens ting av meg så jeg kan bruke dagen slik det blir, skulle jo ønske at noen kunne ha glede av mitt selskap men det tror jeg neppe. Jo vist det blir fint vær så hadde jeg og min venninne kanskje tenkt å tilbringe litt tid sammen, så da er det bare å håpe at det blir bra vær da.

 

Ellers så kommer jeg til å sitte hjemme i min stue alene som jeg pleier hver dag, er jo ikke bra nok for mine nærmeste men dem driter jeg i for jeg er bra nok som jeg er.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg