Mine opp og nedturer.

 

 

 

Jeg har ikke mange opp og nedturer for jeg har lært meg og leve med mine nedturer, jeg har ett livsmotto at det som ikke dreper deg kan du faktisk leve med.

 

Oppturene i det daglige er at jeg klarer og få stått opp og dusjet å kle på meg på 20 minutter så har jeg en god dag, da kan man angripe dagen med godt humør, og de dagene som man står opp og ikke har smerter eller har minimalt med smerter noe som er veldig sjeldent som skjer.

 

Så har vi det som kalles en nedtur da man ikke klarer å komme seg opp og dagen skal starte på over en time, og må sitte i dusjen på grunn av smertene da har jeg en dårlig dag.

 

Ellers så må man bare ta alt som det kommer, det er ikke så vanskelig for jeg kan jo ikke si at dagen er ødelagt bare på grunn av at kroppen ikke spiller på lag for da må jeg jo bare gi opp at og det ligger ikke til min natur å gjøre det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg