Min store kjærlighet.

 

 

 

Ja nå er det sikkert mange av dere som lurer på hva jeg vil skrive om den overskriften, å det kommer jeg til ganske snart.

 

Jeg har en stor forkjærlighet til å bruke naturen i nærområdet som turområde, det kan brukes både til trening å kos man kan bruke trær og stier til trening. Nå om dagen kan man også tenne bål og grille eller bare koke seg en kjele kaffe, da har du ett helt treningssenter som er gratis å har du barn så har dere ett helt lekeland som også er helt gratis å bruke.

 

Man behøver ikke å bruke flere tusen i året på å gå på treningssenter eller og lekeland når man har en hel skog å bruke, det er billig og effektivt og bruke naturen til dette. Alle har vel en liten skog eller ett fjell og gå til for å bruke den til trening og lek, uten å måtte ha ett stort innhugg i lommeboka eller kontoen nå i disse dager er det vel kortet som går varmt når dere skal gjøre noe koselig med familien. Mange bruker kredittkort til slike ting og da bare utsetter de betalingen, jeg sier bare en ting gjør noe som er gratis er mye bedre enn og opparbeide seg gjeld bare for at barna vil ditt og datt bare for at alle andre gjør det. Den har nok mange av dere har hørt at kan jeg få den jakka eller den buksa for det får alle de andre vennene, men slik er det ikke alle har ikke råd til og løpe på et lekeland i tide og utide.

 

Sett opp et budsjett på hva som kan brukes til den slags og lær barna dine å gjøre ting som er moro og gratis, mye å spare der jeg lærte gutta mine at det er moro å være ute og leke og være i aktivitet så slipper de å kjede seg og det behøver ikke å bli dyrt. Vis at du også liker å være ute i aktivitet og ikke gå på kjøpesentere som en kvalitetstid  med barna dine, da kan du spare mye penger som kan brukes på ferie til sommeren i stede for da kan dere reise til spennende ting og steder.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Du gjør lurt i å bruke nærområdet ditt ja når du skal gå turer. De fleste kan bruke nærområdet sitt til å gå turer. Det kan jeg også selv om vi bor sentrumsnært.

      Liker best å gå turer ute når det er vår, sommer og høst. Da går jeg turer de dagene jeg ikke trener styrketrening hos fysioterapeuten (to ganger i uka) og på treningssenteret (en gang i uka). Uansett legger jeg grunnlaget når jeg skal begynne med å gå turer ute når jeg går på tredemølla.

      Om vinteren får jeg så lett betennelser i hæler og achillesscner at jeg kan ikke gå turer utendørs. Da går jeg så anspent og feil at jeg fort får betente føtter.

      Heldige dere som kan gå ute om vinteren også 🙂

      Noen liker ikke treningssenter, og det har jeg stor forståelse. for. Heldigvis er det treningssenteret jeg går på det billigste i Trondheim.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja nesten alle kan bruke nærområde til å gå tur året rund, har forståelse for din situasjon med disse fysiske utfordringer med denne betennelses sykdommen. Var ikke slemt ment å skrive dette innlegget, jeg mente det som en god måte å spare penger for dem som ikke må gjøre det men de tror at de må for at barna skal ha det bra som lekeland, badeland og det er vel ikke barna som krever det men de voksne. Trening er bra det men de som kan bruke naturen gratis hele året rundt så gjør det, har jo noen som ikke kan gjøre det om vinteren så da er jo din løsning den beste.

        Ønsker deg og dine en riktig fin tirsdag.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg