Middagen i dag ble god.

 

 

 

Middagen i dag besto av vegetarburger og grønnsaker, en slik burger er nok for meg ble mett som bare rakeren.

I de burgerne så var det potet som jeg moste, var også kikerter og bønner og litt løk selv om jeg ikke liker løk men det var jo godt jo så da veit jeg at jeg skal bruke det litt mer løk med andre ord.

 

 

 

Jeg er ingen stor spiser men jeg spiser alltid mye grønnsaker, og lite av hovedpersonen i middagen som var burgeren panerte den med knust kavring fin knust.

 

Ja jeg spiser alltid sen middag, for da alle andre spiser middag så var det for varmt for meg. I dag var jeg og badet i tre fire tiden og kom hjem så jeg akkurat rakk sommerhytta som begynte klokken 20.00, Så ble det middag klokken 21.00 for nyhetene er jo ikke noe særlig mer enn corona så det gidder jeg ikke å se på.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Fin og trivelig blogg du har Aud Marit! God middag, ser det ut som ! Ja Sommerhytta er trivelig å se på! Vær forsiktig på badetur da..du bader aleine virker det som?

      1. Takk for at du syntes bloggen min er trivelig og fin. Ja middagen var faktisk kjempegod. Ja sommerhytta er kjempe koselig og se på. Jeg er forsiktig når jeg er på badetur, bader aleine ja. Jeg gjør alt alene jeg har ingen som vil være med meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. De er gode syntes jeg da. Skal gjøre det når jeg skal lage dem igjen, jeg lager dem utfra hva jeg har i huset. Har ingen fast oppskrift på dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg