Mer usikker enn selvsikker.

 

 

 

 

Mange veit sikker nå etter å ha lest bloggen en stund at jeg er mer usikker enn selvsikker, selv om noen mener at jeg er selvsikker og dum. Men jeg er ikke det jeg er veldig usikker på mine evner, jeg føler meg veldig ofte dum dette kan jeg ikke.

Det som er saken er at jeg skriver om mitt liv på godt og vondt, å det er mange som finner feil på hvordan jeg lever mitt liv men det er slik det sånn jeg skriver det ellers så hadde jeg aldri skrevet det. Eller så hadde jeg følt at jeg skriver i en annen persons dagbok, det finnes dem som mener at livet mitt er en løgn men det får de vel bare tro det da  rett og slett for det er rett og slett slik livet mitt er som jeg framstiller på bloggen.

 

Så nå ønsker jeg dere alle en riktig god kveld videre.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Du skal få tre positive punkter fra meg i dag:
      1) Du er veldig flink til å komme deg ut på tur. Det er godt for både kropp og sjel, og noe du får positivt utbytte av på kort og lang sikt.
      2) Du går til psykolog for å bearbeide psyken din, og du vil få det bedre med deg selv.
      3) Du er hjelpsom, snill og hensynsfull. Du handler for din venninne, du gir henne selskap uten å være påtrengende og du ønsker å hjelpe der du kan.
      Jeg heier på deg og håper at du får en god natt og ikke minst en god søndag💗

      1. Tusen takk dette er noe jeg skal ta med meg i bearbeidingen min.

        Natten ble lang å vanskelig.

        Søndagen skal nok bli fin.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg fatter ikke at folk må kritisere hvordan andre lever sitt liv. De bør først feie for egen dør. Ingen er perfekte, og folk får utdelt ulike lodd her i livet. Kanskje blir ikke livet slik vi ønsker, men de aller, aller fleste gjør så godt de kan, og det er godt nok.
      Du er nok både snill og fredelig, og det holder i lange baner🙂

      1. Det er kommet inn noen kommentarer om at de ikke tror på det jeg skriver, det er jo deres sak jeg skriver jo om mitt liv og da får de ta det som det er. Jeg får jo ikke gjort noe annet enn det.

        Jeg ønsker å være den jeg er, kan jo ikke være noen andre. Prøver å være snill og fredelig.

        Ønsker deg en riktig god søndag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hei
      Dagens blogginnlegg er det første jeg leser fra bloggen din (tror jeg, i hvert fall). Og jeg blir så trist når du sier at noen ikke tror at du skriver om ditt eget liv. Som du sier selv – la dem mene det da. Det er likevel ikke mennesker du bør ha med deg videre i livet ditt.
      Du har krav på alle dine følelser hvor gode eller vonde de er. Alle har vi ting i livet som gjør oss usikre og redde. Noen klarer å riste det av seg å gå videre som ingenting. Mens noen av oss må leve med de tunge tankene, og lære oss å jobbe gjennom og forbi dem for å få en god hverdag. Jeg ser av kommentaren over her at du gjør nettopp det; jobber for å komme deg fram – opp – til det gode i livet.
      Av det ser jeg din styrke og utholdenhet. Du er ikke alene! Jeg begynner i dette øyeblikk å heie på deg <3 Klem

      1. Jeg takker for støtten din, det var godt å lese kommentaren din. Det er vondt og vanskelig å jobbe seg ut av det, men det må jeg bare gjøre for jeg orker ikke å leve i det mørke.

        Godt med gode støtte spillere i livet.

        Ønsker deg en riktig god søndag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Kjenner jeg blir rasende sint når andre mennesker må kritisere andre mennesker rundt seg! De bør feie for egen dør, og ta ut bjelken i deres egne øyne!

      Husk kjære deg:

      1) Du er kjempeflott som du er ❤
      2) Du er god nok, og hvis folk sier noe annet er det de som har problem!
      3) Jeg har lært deg å kjenne gjennom bloggen som ei ærlig og omsorgsfull dame som har omtanke for andre mennesker rundt seg ❤

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Helt enig med deg.

        Ja jeg skal huske disse tre fine punktene, å jeg klarer ikke urettvishet jeg vil at alle andre mennesker skal ha det bra. Jeg er bare skrudd sammen på den måten.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    5. Du er du. Slik er det. Du står på for å få det bedre med deg selv, fortsett med det – i ditt tempo. Det er ikke oss lesere du skal gjøre deg bedre for, kun deg selv – husk alltid det! Og husk at du er ikke alene, det er mange som identifiserer seg med deg – du er et forbilde som er åpen om livet og hverdagen din!
      Leser du Helga Annie “Skrivarguri” sin blogg? Trykk på navnet hennes i innlegget over her, så kommer du dit! Jeg har fulgt henne tidligere, men “mistet” henne da ho byttet bloggplattform. Takket være DIN blogg fant jeg henne endelig igjen nå. Ho har masse på hjertet, og er åpen om livet og alt det bringer. Ei dame å se opp til, og som bor ikke så mange steinkast fra meg (men vi kjenner ikke hverandre).
      Ønsker deg en koselig 5-milsøndag, tross den suuure vinden, vinteren forsøker å klore seg fast!
      Klem ❤️

      1. Jeg skal ta det i mitt tempo for fortere er det ikke lurt å gjøre for da detter en av i farten.

        Jeg har vært innom bloggen hennes i dag, og følger henne nå får mail når hun skriver noe nytt.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg