Måtte gå dit igjen.

 

 

 

I dag har jeg fått gjort mye jeg startet morgenen med at min tante ringte meg, hun sa da i fra at jeg hadde fått tannlege time i dag klokken 13.50. Og så gikk jeg og lille Elvis gutten en morgentur med en liten vri, gikk opp til ei venninne av meg og tok oss en kaffe kopp og prata litt skitt. Jeg gikk en tur opp og handlet litt for henne, fikk handlet litt selv også og det var godt.

 

Så gikk jeg opp til tannlegen for enda en tann hadde jo gått, det viste seg og være en fylling som hadde røket denne gangen også så nå hadde jeg ikke en så lang tid i tannlege stolen som sist. Skal en tur til den 14.02 også for og fjerne en midlertidig fylling med en permanent fylling, skal bli godt og bli ferdig med tannlegen for en stund hvis det ikke hender noe mer med tennene mine.

 

Og så fikk jeg litt ekstra penger fra Nav i dag fra min forvaltningskontoen min sånn at jeg fikk handlet meg litt klær til begravelsen som er til uken, skal også få så jeg kan gå til frisøren til onsdagen så jeg får stelt håret til dagen etter sånn at jeg er ny klipt til begravelsen som er på torsdag.

 

Jeg kjøpte også boken til Anniken Jørgensen og lese den og se om den er så dårlig som VG mener, det kan jeg ikke tro den er for hun har jo brukt flere år på å få skrevet den. Da kan man sette seg litt inn i hvordan hun har hatt det i barn og ungdomstiden, for den jenta/ unge dama har ikke hatt det så enkelt ut fra hva hun sier selv.

 

I kveld skal jeg se på VM kampen mellom Norge og Danmark som starter nå klokken 20.15 på tv3, det blir spennende og se hvem av disse lagene som vinner jeg heier selvfølgelig på Norge som jeg håper vinner.

Skal også få med meg bloggerne i kveld også, selv om det virker noe kaotisk og dumt noen ganger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg