Mandag ny uke nye muligheter.

 

 

 

Ja det er en ny uke med mange nye muligheter så grip hver en mulighet som byr seg det skal jeg gjøre, så nå er jeg i en ny livssituasjon så nå skal jeg finne en ny måte å gjøre ting på. Det er jo mye som jeg ikke har gjort i livet som jeg kan gjøre nå, ønsker mye så en får se hva jeg klarer fram til sommeren jeg kommer til å dokumentere her på bloggen så da får dere se hva jeg klarer å utrette.

 

Så kommer vi til dagen i dag til nå, dagen startet med at jeg gikk på butikken for å handle det jeg skal i dag for denne uken. Når jeg kom tilbake så satte jeg meg ned ved dataen og leste noen blogger, tok meg noen kopper kaffe jeg har kost meg veldig på morgenen.

 

Skal ut og gå meg en tur litt senere veit ikke helt hvor men det blir en tur ut i fin været, håper dere andre har det bra for nå er det mandag og jeg sier bare jippi det er mandag og det er den siste uken i februar.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det er godt at det ikke er bare meg som er glad i hverdagene, koselig å høre at du syntes bloggen min er koselig for det er det jeg prøver på at den skal være.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg