Mandag ja og ny uke.

 

 

 

Ja det er mandag og ny uke med mange gode og unike muligheter, grip de mulighetene dere får til og gjøre noe som du har drømt om.

 

 

Dagen i dag startet med at jeg sto opp og gikk på butikken og tok ukeshandelen, den var godt planlagt og handlelista ble skrevet i går. Og jeg holdt meg til handlelista ikke en ting som ikke sto på den lista ble ikke med i posen hjem, og det gjorde jeg også forrige mandag også og det holdt helt til jeg gikk og la meg i går kveld. Jeg var ikke og handlet en gang utenom, ikke for meg selv i alle fall så nå er jeg stolt av meg selv og slik skal det bli  denne uken også.

 

Ellers så har jeg vært på tre gode og fine turer ute i naturen noe som er veldig godt for kropp og skjel, man kommer seg ut og beveget seg noe som er godt for stive og vonde ledd og man får også sortert noen tanker. Mine vonde tanker om meg selv og andre får jeg bort, og man får så mange nye og fine tanker som man får bearbeidet bort de vonde tankene som jeg har om meg selv.

 

Nå sitter jeg og skriver til dere og har tv på for med lyden fra tv får jeg til og skrive det jeg har tenkt til å skrive, det er også ny farmen kjendis uke også og da blir det spennende og se hvem som blir storbonde denne uken.

 

Nå skal jeg lage meg noe mat for nå er jeg sulten, så når du leser dette så sitter jeg og spiser varm kveldsmat.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg