Mål for denne måneden er.

 

 

 

 

Jeg har mange mål for denne måneden, de er sikkert ikke noe å skrive om men jeg har ikke så mye annet å skrive om akkurat nå. Så da er det bare og skrive litt om det, jeg ønsker å få litt mer inspirasjon til noen gode innlegg derfor skal jeg legge opp et turmål om dagen som kanskje kan gi meg litt inspirasjon til ett av mine tre innlegg per dag. Noen dager kan det jo bli flere og grunnen til det er at jeg plutselig får et innlegg helt ut av ingenting det kan jo skje rett som det er, for det er noen ganger man ikke behøver og planlegge innleggene de bare kommer av seg selv da er det bare å skrive det.

 

Jeg skal klare og få nok kroner i løpet av denne måneden her slik at jeg kan sende min første faktura til blogg.no, og da har jeg vært partner i blogg.no siden august 2018. Ja jeg har ikke mange lesere men etter at vi byttet plattform og alt slikt så har jeg fått flere lesere, og det er jo veldig positivt så nå er det bare å jobbe seg opp og fram. Kommer aldri til å bli noen toppblogger men og prøve og komme seg på topplista en gang til og holde seg der, men det klarer jeg nok ikke for jeg er en for ustabil blogger og det kommer til å forbli slik.

 

Jeg har også tenkt å ta noen nye bilder til bloggen min, men jeg bruker jo mobilkamera for jeg har ikke noe annet kamera og bruke så dere får ta bildene som de er. Men vis jeg begynner og tjene litt på bloggen min så skal jeg spare til et fotokamera slik at jeg kan ta bedre bilder og videoer, det kan ta sin tid til jeg får råd til et bedre kamera for det er det jeg skal bruke det jeg tjener på bloggen til å kjøpe.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg