Lys i mørket.

 

Jeg tittet opp på nattehimmelen og der lyste denne fine månen ned på meg, får så inderlig håpe at jeg ser solen i morgen. Ja da skal jeg sitte ute på verandaen, å bare nyte det fine været. Sikkert ut på tur også, skal også se en del på sporten i morgen.

 

Nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, for å få noen timer på øye. For nå glir dem igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette innlegget, jeg sier bare godnatt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Fullmåne i kveld. Har sovet godt i natt og håper det samme med deg. Du skrev at det ikke ble time før midten av mars. Var jo lenge å vente og skjønner at du velger å ta legevakta. Kulen må virkelig sjekkes, ikke bra å gå og ha vondt og bli redd for at det er noe alvorlig fatt.

      Har prøvd å kommentere flere ganger men noe er feil for det blir det samme tullet som tidligere. Håper det nå kommer igjennom til deg. Ha en fin lørdag og håper du har sol å kan sitte litt ute. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg har sovet veldig godt i natt. Nei de hadde ingen ledige timer før i midten av mars, å jeg kan ikke oppsøke legevakta heller grunnet forkjølelse.

        Håper du har hatt en kjempe fin lørdag, jeg har holdt meg inne har ikke følt for å være blant andre i dag.

        Jeg har sittet på verandaen og kost meg i solen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg