Lørdagskveld i stua.

 

Disse to bildene tok vi på vår ettermiddags/kveldsturen vår i dag, dette er bilder av alpinbakken vår det er så fint å se de lysene i bakken. Den sees godt fra andre siden av byen, fra der jeg tok bildet så er det 2,5 km til bakken men lysene er så kjempefine.

Nå sitter jeg i stua mi og ser de samme lysene i en annen vinkel, men det jeg har som hoved fokus er håndball VM for herrer Norge og Saud Arabia til nå som de har spilt i 30 minutter så leder Norge 20-10 så det ser bra ut. Og venter på min hjemmebakte pizza som står i steik ovnen og godgjør seg. Så når den er ferdig så skal jeg kose meg med den, og det er det første måltidet siden onsdagskvelden for da spiste jeg og min bror hos min tant og onkel. Ellers etter den dagen så har dagene bare gått så altfor fort, mye og ordne etter et dødsfall og vondt er det også når det er så nære som din egen mor men det går jo bedre nå enn jeg trodde det skulle gjøre.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg