Lørdagen ble en fin dag.

 

 

 

 

Ja lørdag har vært fin værmessig sånn ca 13 grader, deilig for meg som bruker dagen til å være på tur. Ble ingen fangst av tomflasker eller gode bilder, men jeg ropte i skogen og slapp å få svar. Tok meg en time med yoga etter den timen så tok jeg meg en kopp kaffe og ett knekkebrød med ost på det er godt det.

 

Så var det hjem for å se håndballkamp akkurat som det var en overraskelse at jeg så på sport, nei jeg er jo altslukende når det gjelder sport og nå starter jo håndball EM om 6 dager da blir det noen kamper og se på.

 

På tv2 går vist skal vi danse jeg ser akkurat nå på Maskorama på NRK så får jeg se Duellen på skal vi danse etter nyhetene, er så kjedelig med dette sirkuset på skal vi danse men i duellen så finner vi ut hvem som blir topp tre og kan gå av med seieren.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Dette er jo den første lørdagen jeg er hjemme på leeeenge…..! Så idag har det blitt Skalvidanse på meg – og litt nyheter! Har jo tv i bobilen, men det virker sjelden, hihi…! Jeg er også glad i sport – så det blir nok noen håndballkamper på meg også – og så er jeg glad i langrenn og skiskyting…! Klemmer til deg <3

      1. Jeg så på duellen og de første dansene så så jeg på Maskorama, ja du er flink til å være på tur med bobilen din ja tv i bobiler er vel litt vanskelig med dekning over alt. Blir mange før jeg skal på tur til Spania mange håndballkamper, er også glad i langrenn og skiskyting og all vinter idrett også liker all idrett jeg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Koser meg med skal vi danse. De er dyktige. Maskorama har jeg sett en episode av, men det fenget meg ikke. Smaken er som baken, nemlig todelt. Hi,hi
      Snødde her i går, men er opphold nå. Får kle på meg og få unna snø på terrassen. I fjor da det kom mye fikk jeg prolaps og var mer eller mindre sengeliggende. Best å ta snømåking rolig. Hvile seg mellom slagene. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg likte skal vi danse før men nå er det blitt litt kjedelig, maskorama syntes jeg fenger litt mer for der kan man være med og gjette, faktisk fikk jeg rett i går når det var Ingrid Gjessing Lindhave som var Frøya gleder meg framover nå. Og ja smaken er som baken delt i to haha.

        Ja jeg så og hørte at det snødde nordpå, kom det mye snø så mye at det må måkes huff da, godt dere fikk opphold i dag ja det er greit å ta pauser ofte i snømåkingen. Så du slipper denne prolapsen til bake for det er ikke mye godt veit jeg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld nå er det snart denne ukens siste farmen barnehage som den er omdøpt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg