Lørdag og sol.

 

 

 

I dag er det en vaker høstdag med mye sol og 14 grader ute, da er det en fin dag og belage seg på en tur ut og nyte for til uken er det meldt både det ene og det andre været. Her er det meldt både snø og regn, jeg håper på at det kommer bare snø jeg da for masse snø den ene dagen og regn den andre da blir det moro med det å gå tur på hålke nei takk til det.

 

I dag er det 14 dager til jeg reiser til sol og varme i Spania, og jeg gleder meg veldig til den turen og oppleve annet enn Kongsberg.

 

Akkurat nå så sitter jeg og tenker hvor skal jeg gå tur i dag, blir nok skogstur for er ikke så mye annet å finne på her. Blir for langt å gå for å komme seg opp i fjellet, men det hadde vært en drøm å gå tur i fjellet nå som det er så mange fine farger der oppe men det kan jeg glemme i dag for kroppen sier nei til så lang tur.

 

Lag dere en fin lørdag uansett vær som dere måtte ha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Tenk det er bare to uker igjen. Blir fint å se noe langt annet. Været er ikke no bedre her heller. Sludd og regn. Verkevær kaller jeg det. Men det går bra likevel. Fikk opp julegardiner i går. Vi går mot den travle tiden på året. Fin kveld til deg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er to uker igjen å det skal bli veldig godt med noe annet å se, gleder meg til det. Her har det vært sol og fint i dag, til uka skal det bli slikt vær som dere har nå. Verkevær er jeg enig med deg i, jeg vil helst ha snø og kaldt. Her skal ingen julepynt opp før 23 desember, for får jeg det opp før da så tar jeg det vekk første jule dag for da er jeg drit lei den. Den dagen i desember som jeg pleier å feire helt alene skal jeg feire i Spania, nemlig min bursdag den 3 desember det er den dagen jeg skal reise hjem på kvelden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg