Livet består av mange drømmer.

 

 

 

Har mange drømmer som jeg skulle ønske jeg kunne få realisert, er ikke så enkelt å få det til men jeg skal klare det en gang før jeg dør. Drømmen er å komme seg oppover i landet jeg har en drøm om å komme meg opp til mitt barndomsrike som er jammen langt unna, det går ikke an å gå dit i allefall det kan jeg bare si for det er i Øst Finnmark Nærmere sakt så er det Vardø som er mitt barndomsrike. Der hadde jeg mine beste dager i mitt liv, ingen som så på meg som en skrulling bare for at jeg ikke gjorde som alle andre. Jeg var den gangen bare liten og søt og hadde mine egne meninger som alle andre barn har, da kunne man få lov til å vise dem også så det er ett sted jeg vil oppleve igjen. Ikke bare på tv og gamle bilder, fikk jo være med på en tur dit i sommer da en blogger var der oppe sammen med sin familie.

 

Ja det er sikkert mange som lurer på hvem den bloggeren var, det skal dere få vite snart det er ei som jeg følger fast og leser fast hver dag. Link til bloggen kommer her: https://mammapaahjul.blogg.no/

 

Er en til som jeg følger fast som bor i Finnmark er ikke så langt opp men det hadde vært en drøm og kunne se det stedet han bor på igjen også, men det er jo litt langt å gå dit også men en får jo sett mange fine bilder derfra også men å få sett stedene igjen med egne øyne får en forlater denne verdenen. Denne bloggen er det mange av dere som leser også men jeg ville ta den med her linken kommer snart.

 

Det tok ikke så lang tid for linken kommer her: https://kokkejaevel.blogg.no/

 

Ja livet består av drømmer og de kan jo bli realisert, ønsker ikke å gå hele Norge på tvers er jo andre måter å klare det på. Ja spare til livets siste drømme ferie.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Hei.
      Håper du kommer deg til Finnmark når det blir vår i bakken.Vist ikke corona stopper alt.
      Forferdelig den nye i Follo og området der.
      Håper folk tar til fornuft og holder seg i ro der de er.Håper vi her i Bodø stenger for folk fra Sør i landet.og at folk herfra ikke reiser sørover. Er bekymret for dette.
      Ha en fin lørdagskveld
      Klem

      1. Ja det håper jeg også, så har vi dette muterte coronaviruset som florerer bare noen timer unna håper vi slipper å få det hit som jeg bor.

        Behøver ikke å bli denne sommeren for jeg har da ikke i planene å forlate denne jorden før om 20 år kanskje 30 år, så jeg skal da komme meg oppover.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. hei 🙂 skal du ikke snart slutte å røyke? stor fare for at du kommer til å bli syk av det hvis du fortsetter videre. prøv snus eller damping hvis du ikke kan kutte ut nikotinen

      1. Nei det må jeg få bestemme selv, snus nei takk damping er like farlig som røyking har jeg hørt samme med snusen kan få samme sykdommer som når du røyker.

        1. selvfølgelig bestemmer du selv, men hvis du hadde gått over til snus hadde du unngått faren for å få kols/lungekreft men det er betyr ikke så mye for deg?

          1. Snus gir også kreft, ikke lunge kanskje men leppe går det utover. Kjenner en veldig godt som aldri hadde røkt eller vært i nærheten av noen som røkte han fikk lungekreft. Man kan jo få kreft av å gå ut også.

            1. ja du har vel rett 🙂 men uansett så er det vel dumt av meg å prøve å komme med grunner til å slutte siden jeg har røykt i over 40 år selv og har ingen planer om å slutte selv. får håpe at vi er heldige og ikke blir syke 🙂

            2. Ja jeg har faktisk det, ja hvis du røyker selv så kaster en stein i glasshus hvis man prøver å få andre til å slutte.

              Ja vi får håpe at vi ikke blir syke av røykingen eller en annen årsak av det, holde disse reglene som regjeringen og myndighetene stiller til oss når dette coronaviruset.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg