Litt vanskelig ja.

 

 

 

Ja det er vanskelig og ha noe og skrive om når en ikke veit hva en skal skrive om, men jeg skal prøve og skrive det jeg tenker for å få tømt hodet litt så det kan bli en del tanker som kommer om dagen. Får håpe det er noen som syntes det er dumt at jeg skal skrive ned tankene mine, det er jo det bloggen min handler om mine tanker og min hverdag så hvorfor ikke. Er ikke alle som mener at det jeg skriver ikke kan stemme men jo det er jo om mitt liv og min hverdag, så hvorfor skal ikke det stemme det er jo jeg som opplever det som skjer i mitt liv. Liker du ikke å se at andre ikke har det som deg, så er det jo bare å gå ut av det ene innlegget og se om du finner noe annet å lese på bloggen min jeg har mange innlegg som du kanskje ikke har lest.

 

 

Så alle er velkommen til å lese det som faller i din interesse.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg