Litt over 2 år.

 

 

 

Ja for noen dager siden så var det to år siden denne bloggen så dagens lys, for to år siden den 8.september i 2017 så bestemte jeg meg for å blogge her inne på blogg.no igjen. Jeg hadde prøvd flere blogg portaler før jeg gikk tilbake hit, jeg vendte tilbake hit for det er her jeg trives best og det er her inne. Så den dagen så feiret jeg med en stor kopp kaffe og ett lite glass rødt som jeg hadde spart en stund, så med disse ordene så vil jeg takke alle mine trofaste lesere. Håper dere følger meg videre på min ferd her på bloggen, håper jo at dere som leser bloggen min ønsker og være med videre for jeg er glad i alle mine lesere og setter stor pris på dere alle.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit.

 

4 kommentarer
      1. Tusen takk for det, det har vært to år med både motgang og medgang det er jo i motgang man blir sterkere har jeg som mitt livs motto. Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg