Lite tomflasker å finne om dagen.

 

 

 

Ja i disse folketomme gatene i byen så er det ikke mye tomflasker å finne i disse korona tider, tomflasker er en av mine største inntektskilde så når de blir borte så blir det smalhans her i gården.

 

På en uke så pleier jeg å finne flasker for litt over 100 kroner, denne uken her så har jeg funnet en som man får to kroner for.

 

Men jeg skal ikke klage for jeg fikk beskjed om å slutte å tigge på bloggen min så det skal jeg heller ikke, har ikke gjort det heller folk ser jo forskjellig på hva folk skriver i innleggene de ser bare vipps til nummer og spørsmål om hjelp.

 

Nå har jeg ikke skrevet noe nummer å vippse til heller så hvis dette er å tigge så veit ikke jeg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg