Legevakta og alt i dag.

 

 

 

Har ikke gjort så veldig mye i dag heller, har jo gått turene mine i dag også. Men det har ikke vært noen morsom affære i dag, for beina mine kjenner jeg ikke men styrken er jo der til en vis grad det har jo med sykdommen min å gjøre. Ble litt usikker når både styrke og følelse ble fraværende, så på en av mine turer så ble det en tur totalt på tryne eller rettere sagt gikk rett i knestående. Fikk en vridning som var utrolig smertefullt, det gikk greit på ettermiddagturen ble ikke like lang som den pleier men han var ikke så sur for det han lille Elvis gutten min.

 

Får se hvordan det går i morgen og hvilken farge det venstre kneet har, men nå veit jeg i alle fall hvorfor jeg har vondt. Så må man bare ta dagen som den blir, jeg skal i alle fall gå turer i morgen også jeg er jo vant til smerter til alle døgnets tide ellers også. Men nå er det en årsak til at jeg har smerter, ellers så er det smerter i ledd og muskler  nå er det faktisk en skade som gjør at jeg har vondt i kneet det går jo over det da. De smertene som jeg har daglig av sterke eller moderate smerter er jo noe jeg har vent meg til, for slik kommer det jo til å være resten av livet sånn er det jo bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg