Lat jeg eller ikke.

 

 

 

Jeg føler meg lat i dag for jeg har ikke gjort stort tror jeg da, jo litt har jeg gjort som å vaske leiligheten og klær men ikke noe særlig mer enn det.

 

Har ikke store leiligheten men det må jo gjøres ren iallefall to ganger i uken hvis ikke mer, og det har jeg gjort nå og det var jammen godt.

 

Har jo også gått mine turer i dag det må jeg for å holde kroppen i gang, og det å komme seg ut på tur er jo sunt for både kropp og sjel man får luftet ut endel tanker som ikke egner seg i offentligheten så det var godt jeg fikk sortert ut de. Nå sitter jeg og ser på tv og koser meg, ja jeg skriver dette innlegget å har på tv`n som bakgrunn støy så jeg får litt flyt i det jeg skriver.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ok da er jeg også fornøyd, er ikke alltid så lett og se selv om jeg har gjort lite eller mye. Selvbilde mitt er ikke det som er høyes og størst om dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg