Kvelden er her og senga roper.

 

 

 

Ja ja den får bare stå der og rope så mye den vil for jeg er ikke trøtt nok til å legge meg enda sånn er det bare, nå skal jeg se på bloggerne så får jeg se om jeg er klar til å legge meg etter det er ikke så sikker på det.

 

Sånn er det bare noen ganger, var akkurat ute og gikk meg en tur men nå var det blitt glatt ute. For i dag så har det vært mildt og det har regnet litt, nå er det -3 kalde og det har fryst på så det var ikke enkelt å holde meg på beina det var en jobb i seg selv.

 

Men om en liten time så skal jeg krype til sengs det skal jo bli litt godt også, jeg er ikke den som legger meg tidlig uansett sånn har jeg vært lenge nå og jeg trives med det.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg