Kost meg i kveld.

 

 

 

Har kost meg på tur helt til huggormen dukket opp, skulle tro orme telegrafen som hadde gått at jeg var ute på tur. For jeg hater alt slags krypdyr, å da er det jo bare å snu å gå fra stedet som jeg gjorde fort som bare det.

 

Når jeg kom hjem så satte jeg meg ned og malte litt, det er en kjempegod måte å få andre ting å tenke på. Ja når angsten river og sliter i meg så pleier jeg å sette meg ned å male, det er en fin måte å flykte litt fra virkeligheten som er rundt meg.

 

Nå skal jeg bare sitte å se på flimrekassa veit ikke hva jeg skal se på men noe blir det, er alt etende når det gjelder tv programmer. Skal også være en del på nettet bare for å kose meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
      1. Er ikke så glad i snegler og mark heller. Ja håndarbeid er kjempe kjekt til det meste.

        Ønsker deg en kjempegod natt og en vidunderlig dag i morgen.

        Klem fra meg til deg og dine.

      1. Ja det ble en rask tur hjem igjen, var koselig så lenge det varte på den turen.

        Høres koselig ut å være med i kor, å som jeg gleder meg til å se de videoene. Elsker å se dyr som leker og koser seg.

        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Slanger og store hårete edderkopper. Skrekk og gru. Skjønner godt at du flyktet hjem igjen. Her ligger snøen ii fjellet og det kryper stadig nedover. Altfor tidlig med snø nå. Vi har jo ikke hatt sommer og høsten er ikke høst. Huff. Klem til deg fra meg.

      1. Ja der sa du noe skrekk og gru, ja jeg valgt å komme meg hjem til min trygge hule. Her er det sommer og sol enda, nå ønsker jeg meg faktisk både høst og vinter. Skulle håpe dere kunne fått noen varme fine høst dager før vinteren slår til for fullt.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Truffet på tre hoggorm i år på sauebeitet, den ene beit nesten en av sauene! Ufyselige dyr, kan ikke fordra de! Hold avstand, gå omvei, tramp godt.

      Dette skriver jeg i beste mening, ikke ment som noe stigmatiserende! Jeg lagde bolognese i går, mener du også likte det? Kjøpte fire små bokser champignon, det er billig. Ente opp med kanskje litt mindre sopp enn en pakke kjøttdeig, de må steikes lenge til de blir sprø og gode, da får de god “kjøttsmak”. Ble en billig rett, en løk og litt gulrot samt tomater. Sopp og kanskje også andre vegetariske retter kan være rimelig, men alt kommer an på hva du liker og ditt budsjett. Håper ting blir enklere for deg, og at du får noen bedre dager ❤

      1. Uff da ikke moro og møte på disse ormene liker ikke å se dem en gang, jeg lar nå være og gå den veien jeg gikk i går så jeg går omveier.

        Ja bolognese er godt det men jeg kan ikke fordra sopp jeg pleier å bruke andre grønsaker i stede, og en del linser og bønner.

        Ellers så bruker jeg belgfrukt og den som ligner på agurk men er noe annet.

        Ja alt kommer an på budsjettet og det prøver jeg å holde etter alle kunstens regler, men det har blitt veldig dyrt i Norge sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Linser og bønner hørtes også godt ut! Ja, det er dyrt i Norge når økonomien ikke tillater at en kan handle større kvanta på tilbud. Bruker appen eTilbudsavis, den samler de aller fleste. Og tilbudene er sykliske, så handler ut fra det. Men hjelper lite om en ikke kan bruke de pga budsjettet tillater det ikke. Så det er dyrt å ha dårlig råd! Du har et eget kos-budsjett, det er viktig for livskvaliteten! Så mener jo jeg personlig at røyken kunne mange klart seg uten, men det er opp til hver enkelt å gjøre sine egne prioriteringer. Jeg har ingen rett til å sette mine meninger over dine prioriteringer, det er du som lever ditt liv og du bestemmer hva som er riktig for deg. Håper du får en god kveld, klem til deg ❤

          1. Det går mye i linser og bønner her ja. Men det går mye i datovarer her.

            Jeg har ett kos budsjett men det går som oftest til mat, og ja jeg har budsjettert til en pakke tobakk så det går jo helt greit.

            Det ble en fin kveld.

            Ønsker deg en riktig god kveld.

            Klem fra meg til deg.

            1. Så bra du fikk en god kveld! Jeg synes du er modig som forteller om hverdagen og situasjonen din! Datovarer, handle ulike steder etter hva som er billig hvor, følge med på tilbud, gjør det som må til! Ingen har lov til å fortelle deg hva som er riktig for deg, jeg forsøker kun å komme med råd. Lag deg en god dag, klem fra meg ❤

            2. Ja må jo handle det som er billigst uansett det må jeg gjøre, har tatt til meg en del av rådene dine. Ja jeg gjør det for det finnes mange der ute som har det vanskeligere enn meg så jeg skriver og min hverdag på godt og vondt.

              Ja jeg lagde meg en kjempefin dag i dag også, selv om jeg klarte å tråkke over på turen i dag så foten og ankelen har hovnet opp å er vond men det går jo over igjen.

              Ønsker deg en kjempefin kveld.

              Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg