Klikk klikk på en lørdagsettermiddag.

Reklame | Aim`n

 

 

 

Har jo vært å pantet alle sekkene med tomflasker det ble en del kroner ekstra, så jeg handlet litt men jeg hadde det meste så det ble noe ufornuftig å kose seg med på en lørdagskveld.

 

Nå skal jeg innta sofaen og slappe av litt, før det blir full fart med skal vi danse.

 

Det kan jo hende det er noe sport på tv i ettermiddag, man får vel se etter men det er ikke så farlig. Skal jo slappe av sånn at jeg er klar til i kveld, jeg sto jo opp tidlig i dag før klokken 08.30.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Turquoise Gymbag//White Tennis Air Skirt//Streak Dress//Boost Bottle

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg