Klare for noen julegavetips.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

 

Jeg er ferdig med årets julegaver, men så har jeg ikke så mange å planlegge og kjøpe julegaver til.

 

Her er noen tips om hva du kan kjøpe i julegave til ungevoksne, det er ting til leiligheten sin eller til sin mor eller søskenbarn og søsken.

 

Jeg veit det er noen som sier herre min har hun begynt å snakke om julegaver, ja jeg har det det er bedre og starte tidlig så er en ferdig med det til desember og alle løper rundt som huggærne høner eller som jeg kaller det hodeløse høner uten mål og mening. Tidlig ferdig så kan du ta det som det kommer i desember, det skal jeg gjøre for å stresse rundt i den høysesongen det gidder ikke jeg bare hvis det kommer noen uventete gaver.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Mimou//Mimou//OBH Nordica//Mimou//Emerio

2 kommentarer
    1. Er helt enig med deg, jeg har også begynt på julegavene. Til noen strikker jeg sokker, de er ferdige nå, og noe har jeg kjøpt allerede. Synes absolutt at det er greit å få gjort unna litt, sånn pø om pø. Greit å fordele utgiftene også, synes jeg da
      Ønsker deg en fin dag, klem herfra 🙂

      1. Ja det er godt med alt som er unna gjort, og ikke minst ta litt og litt så blir det ikke så dyrt på en gang.

        Ønsker deg en kjempefin fredag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg