Klar for tur.

 

 

 

Nå er jeg klar for en tur skal opp til venninnen min, det skal bli koselig for nå er det en stund siden. Formen er bedre men ikke bra og covid-19 testen var jo negativ, ja PCR testen viste i allefall det så da er det sikkert å gå opp til henne og det er bra. Hun er den eneste jeg møter og prater med, jeg har jo dere lesere som jeg kan skrive med her inne og det er kjempegod og vite.

 

Nå har jeg igjen å ta på sko og jakke så er jeg klar for verdenen utenfor mine fire vegger, jeg hadde gått på veggen hvis jeg måtte ha holdt meg innen dørs lenger nå og de veggene er harde å gå på jeg har prøvd så tro meg på det.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja jeg har blitt bedre men ikke bra har halsbetennelse, skal hente antibiotika på mandag. Kos deg med venninnene i kveld.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Håper du koste deg hos venninnen din og at formen er bedre. I dag var de verste smertene borte fra ryggen men klarer ikke helt å bøye meg. Men det tar tid før det blir perfekt.
      Farmen i kveld så får vi se hvem Niklas velger til første kjempe. Håper han tar forrige ukes storbonde ut i tvekamp. Krysser fingre. Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var kjempekos å komme opp til venninnen min i dag og formen er bedre men ikke bra. Godt å høre at de verste smertene var borte fra ryggen din, det å bøye seg kommer etter hvert for den har jo ikke vært vant til det en stund nå så ja det kan ta litt tid det.

        Jeg har halsbetennelse og fikk utskrevet antibiotika som jeg skal hente på mandag, har ikke råd før da.

        Ja jeg håper også på at han velger Adam som førstekjempe denne uken, så her skal jeg krysse alt som krysses kan.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg