Kjedelig jeg.

 

 

 

Ja jeg finner ingen annen tur rute om dagen enn den jeg alltid går, blir det samme hver dag å gjør det samme hver dag. Jeg trives i mitt eget selskap men det er ikke lett å finne på noe hver dag, hver time hvert minutt men det er jo greit å kjede seg litt for da må man finne glede i de små tingene å det er helt greit for meg.

 

Men på bloggen har jeg vel blitt litt for kjedelig, men det er jo en grunn til det for det er faktisk ikke så mye som skjer i livet mitt for tiden. Slik er det vel for de fleste av oss nå som man helst skal holde seg for seg selv, jeg går i allefall en tur om dagen.

 

Så på bloggen går det mye i hva jeg tenker på akkurat når jeg skriver ett innlegg, så da skriver jeg tankene slik de kommer opp der og da så får innlegget bli som det blir.

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hei, tror ditt liv er ganske vanlig jeg. Homper og går og mye spenning er det vel ikke noe sted akkurat nå! God klem og God natt…
      De fleste mennesker har nok med alle problemene sine om dagen tror jeg. Få kabalen til å gå opp.

      1. Ja det er slik i hele verden nå ikke mye spenning noen steder. Jeg prøver så godt jeg kan å få dagene til å gå, bedre får en ikke gjort det.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Nå blir jo dagene enda mer kjedelige pga denne koronaen. Lurer på om det blir en ende.på dette noen.gang.
      Ha en god natt!🌛

      1. Ja de blir det på grunn av koronaen, nå har den vart lenge nok for min del holder jo på å bli totalt asosial men en må jo bare holde ut. Man får håpe at det er en ende på denne elendigheten, når det veit jeg ingenting om da må jo alle ha fått vaksinen først.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Mange har nok fått endringer i livene sine pga koronaen, og til det verre. Så du er nok ikke alene om å synes at det er kjedelig. Det er nok uansett mange som ikke har så veldig spennende tilværelse, det tror jeg er helt normalt!
      Jeg lever et nokså begrenset liv, pga sykdom, jeg har ikke krefter og overskudd til så mye, så mitt liv er omtrent som det var før koronaen. Glad for at jeg har bøker å lese, og sokker å strikke🙂
      Ønsker deg en riktig fin dag🙂

      1. Ja alle har fått det nå, mange har fått det verre enn noen gang.
        Jeg har akkurat fått til det å strikke men det er vanskelig og går veldig sakte men sikkert framover, driver også å pusler puslespill og maler litt men det tar lang tid.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdag videre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg