Jøss som dagan går.

 

 

 

Jeg syntes at dagene går så fort at en nesten ikke henger med, i dag så har tiden gått så fort at jeg ikke har rukket å gjøre alt det jeg skulle ha gjort men det gjør jo ingenting for det er jo ingen andre enn meg som merker at ting ikke er gjort. For her i huset så er det bare meg og det er det ute når jeg er der også, så om jeg ikke er ute på tur så er det ingen som merker det og når det regner som det har gjort i dag så gadd jeg ikke å være så veldig mye som jeg pleier men jeg var jo ute ett par turer i dag også men det var mellom regnskurene.

 

Så man kan vel ikke si at jeg ikke har vært på tur for det har jeg jo gjort, selvom de var kortere enn vanlig jeg gikk langs elva ja jeg gikk langs Numedals Lågen i Kongsberg vi har en fin sti/vei som går på begge sider så i dag gikk jeg på den ene siden så tar jeg den andre i morgen.

 

 

Nå skal jeg slappe av og se på tv å kanskje ta meg litt mat nå så jeg ikke legger meg med tom mage, for det er ikke så smart heller.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

20 kommentarer
    1. Haha, nå måtte jeg le litt, Aud-Marit.
      Du har en så herlig og enkel måte å se livet på, og du har jo helt rett; det spiller ingen rolle om du ikke har gjort det du skulle ha gjort, for det er jo ingen som legger merke til det likevel. Det løper ikke fra deg, og ingen blir sure.
      God tur på den andre siden av Lågen i morgen, – den er jo veldig flott! Og i morgen blir det forhåpentligvis bedre vær☀️👍

      1. Jeg har kanskje en enkel måte å se på livet, og det har jeg også når livet smiler og jeg er på pluss og ikke psyken er helt nede for da er det mørkt.

        Jeg gleder meg til i morgen med litt lettere vær behøver ikke bli så veldig varmt bare jeg slipper det regnet, jeg skal gå på den andre siden av Lågen i morgen uansett vær.

        1. Håper du ikke misforsto, det er BRA å ikke se så komplisert på livet. Liker når folk er enkle og at det ikke er så mye “dilldall”.
          Håper du får en koselig dag 🙂

          1. Jeg misforsto ingenting, jeg syntes det er fint og være slik at man har det enkelt for det er slik jeg liker å leve.

            Dagen blir nok veldig fin, skal snart ut på tur nå.

            Ønsker deg en kjempe fin dag.

    2. Hei🙂 jeg blir stadig imponert over hvor flink du er til å gå tur! Jeg tenker hele tiden at jeg burde gjøre det,men når det regner så er det ihvertfall uaktuelt 😏
      Og jeg får heller ikke gjort alt jeg har planlagt, så du er nok ikke alene om å ha det slik😉 ønsker deg en riktig fin dag 😃

    3. God morgen. Håper det ikke er jeg som har stukket av med sola? Det regnet en dag her og så kom sola igjen. Men ikke kjempevarmt. Du får nok din tur ut og frisk luft å klarne tanker gjør bare godt.
      Skal selv til byen i dag, og det er mange mange måneder siden sist. Tenker at jeg stikker innom Lindex og ser om de har noen billige t- skjorter.
      Hentet jordbær i går rett hos jordbærbonden. Søte og gode.

      Ha en fin dag og klem i fra nord

      1. Det er dere vel unt å ha fin vær, dere har jo nok av vinter så da får dere tint opp litt, ønsker deg en fin tur til byen håper du finner noen t- skjorter som er billige. Selv skal jeg ut å se etter fin klær til konfirmasjonen til min sønn i dag, håper også at jeg finner noe billig og fint.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Hei Aud-Marit.

      Så heldig du er, som bor i vakre Kongsberg og kan gå tur ved Numedalslågen.😊 Syns det er så utrolig fint der. Pleier å være i Kongsberg og Notodden hver sommer, men dette forbaska viruset har gjort det for utrygt for meg å reise med fly osv.
      Håper dagen din er fin.😊 Jeg er akkurat ferdig med plenklipp, og så har jeg plukket litt bringebær i hagen som skal bli til syltetøy på brødskiva til kvelds.
      Klem fra meg i nord.

      1. Ja det er fint i Kongsberg og på Notodden har du familie her? Ja dette viruset har satt en stopper på mye den.

        Dagen har vært fin den med sol utpå ettermiddagen og da ble det litt for varmt etter min smak, så flink du har vært med plenklipping vi er heldig med det at vi slipper å klippe det har vi noen som gjør for oss jeg hadde sluppet det uansett grunnet allergi.

        Klem fra meg til deg.

    5. Hei, hei! Håper du har hatt en fin dag så langt 😀 Her i Alta har vi fortsatt sol og varme 🌞😎jeg har bare late dager for tiden. Når jeg begynner på jobb igjen, blir det swung over både trening og gåturer 😀ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂

      1. Vi fikk også sol utpå ettermiddagen ble noe varmt for min smak, godt med ferie også jeg veit ikke forskjell på dagene jeg nå har jeg vært uføretrygdet i over to år.

        Ønsker deg en fortryllende kveld og natt.

    6. I går var det kjedelig dag med regn. Men var ikke kaldt ute..Men jeg var frossen inne. Det er litt rart, Men kom meg ut på tur en gang jeg da. Klem.

      1. Er bra med litt regn også, nei det var jo ikke kaldt. Ja man blir litt frossen inne rart med det, godt du kom deg ut om det blir en eller tre ganger samme det da vel.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg må bare ut på tur iallefall tre ganger om dagen.

        Det skal jeg ha og jeg ønsker deg og dine en riktig fin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg