Jøss så dyr maten har blitt.

 

 

Ja i ettermiddag så skulle jeg ut og kjøpe det jeg trengte til tacoen men herre min så dyr som kjøttdeigen var blitt så det ble det ikke, så her blir det ikke taco det blir tomatsuppe til lørdagskosen i kveld hadde ikke nok til kjøttdeigen. Men det er like greit for da bruker jeg jo ikke så mye strøm på matlagingen, hadde bare tenkt å kose meg men det er mye kos i tomatsuppe også.

 

Jeg skal ikke klage mer på penger og mat for jeg får klare meg med det jeg har, nå får jeg bare håpe det er mye tomflasker å finne under jazzen sånn at det blir litt lettere for her skal ikke matbudsjettet økes med ei krone det er noe jeg har bestemt meg for for jeg får ikke ei krone mer hver mandag selv om trygda er økt.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Titta på en pakke kjøttdeig jeg også. tror den kosta 69.- så jeg kjøpte ikke!!! Ble laks til middag her.
      Det var en ok pris på den, og det holder til to middager!
      Du må nok øke matbudsjettet litt, for næring må man ha vettu…
      God klem fra meg.

      1. her var det 68 kroner på Kiwi, jeg gikk for tomat suppe for der fikk jeg 2 poser for 14 kr

        Har ørret i frysen som jeg skal ta opp så jeg kan ha i morgen, den er selvfisket.

        Nei har ikke mulighet til å øke matbudsjettet, ja mat blir det men ikke det jeg pleier.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Har du hatt en gjennomgang ang. matbudsjettet ditt? for det du skriver om hva du har til mat, ligger langt under det som er grensen i Norge. Enig i at, f.eks. kjøttdeigen har blitt dyr, men å dele den opp til 3 måltider, er ikke prisen så gal.

      1. Ja jeg har gått igjennom det og de andre utgiftene og ser ikke mulighet til å sette opp mat budsjettet, jeg veit at det er mye lavere enn det som er grensen her i Norge dette er ett uke budsjett da.

        Du sier noe der kan dele den opp til fire måltider så da er det faktisk ikke så ille den prisen.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg fant ikke noen frossen kjøttdeig, det var faktisk kjøttdeig av svin som jeg så på som kostet 68 kroner. Prisene gikk opp i går.
        Skal se etter det på mandag da jeg skal uke handle.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ok så Rema har billigere kjøttdeig da skal jeg huske det til neste gang, takk for tipset det er en butikk jeg lite innom bruker stortsett bare Kiwi jeg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er det men jeg hadde ikke linser og bønner heller, det skal jeg passe på å ha i hus akkurat det også.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg