Jøss er det sommer eller høst?

 

 

 

Ja jeg bare lurer for her har det regnet og ikke vært så mye over 10+ i hele dag, skulle jo tro at det snart er høstferie og ikke at sommerferien som starter om ei uke i alle fall for skoleelever. Håper det blir noe bedre vær etter hvert ikke som i fjor sommer men en normal norsk sommer.

 

Så i dag så har jeg bare vært på de turene som jeg må for at Elvis skal få gjort det han må, og ellers gjort litt innendørs har også ligget en del på sofaen og slappet av noe som jeg hadde behov for i dag også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

3 kommentarer
    1. Det har vært like kjølig her, men så kom det litt varme i ettermiddag. Du får vel noe der du bor også etterhvert. Jeg må si jeg foretrekker årets vær fremfor den skrekkelige, langvarige heten i fjor, for den tålte jeg svært dårlig. Mens andre elsket den varmen… Forskjell på folk. 🙂

    2. Været blir jeg aldri helt klok på🙂 Uansett er det godt å gå på tur, du er flink med lille Elvisgutten til tross for smertene dine💛 Håper du har det fint og ønsker deg en riktig god helg, gi fine Elvisgutten en god klem

      1. Ja det været er rart er ikke god og bli klok på. Ja det er godt og komme seg på tur det er noe jeg må for at kroppen min skal gå seg til, ja tusen takk for det. Jeg skal få en god helg jeg vis det ikke er andre faktorer som gjør at den ikke blir bra. Elvis gutten har fått klemmen. Ønsker deg og dine en riktig god helg Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg