Jeg ser frem til i morgen.

 

 

 

 

Ja tenk jeg ser fram til i morgen for da skal jeg ha samvær med min eldste sønn, vi skal på kafe og kose oss med gode samtaler. Han skal få cola og noe og bite i jeg bare håper at jeg har nok til en kopp kaffe, er jo godt med vann også men det jeg ser mest fram til er å være sammen med gutten min. Skriver ikke dette for at noen skal syns synd i meg for det er det ikke, ja jeg gleder meg faktisk godt med ett lyspunkt i ellers så kalde og mørke dager som jeg har og har hatt sånn er det bare.

 

Vi skal også gå tur og titte på folk og ikke minst kose oss i hverandres selskap, er ikke ofte jeg har slike dager med min gutt så det gleder jeg meg til ja tenk jeg gleder meg til noe jeg også.

 

Lag dere en fin dag og kos dere med det dere skal ha å gjøre i dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Håper du får en fin dag med din sønn. Du sier at du har sluttet å røyke og da får du masse penger til overs. Opplever at du ber indirekte om penger ofte. Fra bilde å dømme så har du lagt på deg? Det ser ut som at du har det bra stort sett. Alle har sitt å stri med på ulike måter.

      1. Ja dagen med sønnen min i morgen blir kjempefin, det gjør de hver gang. Jeg har ikke sluttet helt å røyke enda men har en 20 pakning i ca 5 dager, da betaler jeg ned på gjeld for de pengene jeg sparer fra røyking. Jeg skriver om mitt liv på godt og vondt ser du telefon nummer eller noe annet nei tror ikke det. Mener du at jeg er feit for det er jeg ikke og det bilde er fra da jeg kjøpte meg nye briller 2020, og da gikk jeg på noen medisiner som ga meg oppblåsthet i ansikt og resten av kroppen.

        Jeg veit at det finnes folk som har det verre enn meg men hva hjelper vel det meg?

        Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Car jo noe ufin kommentar anonym, mener du de med dårlig økonomi skal se magre ut? Men Aud marit, du behøver vel ikke betale alt du sparer inn på redusert røyking på lånet, du må jo ha til livsopphold og en kaffe på kafé, ha en fin dag i morgen, klem

      1. Ja den var litt ufin men jeg svarte for meg greit håper jeg.

        Det er ikke på boliglånet jeg betaler på, jeg betaler annen gjeld det blir nok en kaffe på meg på kafeen men sønnen min skal få noe å bite i og en cola.

        Det blir koselig med gutten min.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg