Jeg planlegger mye om dagen.

 

 

 

Nå har jeg begynt å spare til min egen begravelse for jeg vil ikke at mine barn skal slite med den slags, for fy fillern så dyrt det er å dø bare selve begravelsen koster nesten 38000 kroner og så kommer gravsteinen i tillegg. Det er noe som mine barn skal slippe å betale, får håpe at jeg har mange år å spare på for jeg har da planer om at det skal være igjen en del etter meg som barna skal ha.

 

Jeg har tenkt og planlegge alt så de har det skriftlig så de kan bare ta opp de papirene som gjelder til den tiden kommer, så det ikke blir så mye og tenke på da den tiden er der.

 

For det har nå de siste uken vært mye stress og jeg har faktisk ikke landet enda, så når det skjer så kræsjlander jeg vel som bare pokker men det får bare skje jeg får jo ikke gjort noe med det.

 

Alt dette skal ikke skje mine barn så jeg skal ha alt på stell og ikke sette noen uforventete bekymringer på mine, og min gravferd skal skje i stillhet sånn at ingen andre enn nærmeste familie skal komme. Da den tiden kommer så vil jeg ikke være til belastning for noen, for nå føler jeg at jeg bare er i veien og er en belastning for alle.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Huff ja! Nettopp dette med at det er dyrt tok avisen her i Trondheim opp for noen uker siden. Samtidig har man rett til stønad på 23000,- kr hvis man ikke har penger i det hele tatt.

      Lykke til med forberedelsene til begravelsen/bisettelsen til din mor <3 <3 <3

      Ønsker deg og Elvis en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Hun har til begravelsen på konto uten at vi viste det.

        Begravelsen hennes er ferdig planlagt nå er det bare å vente på torsdagen. Det jeg skrev om i innlegget var om å planlegge og spare opp til min egen så jeg ikke belaster mine barn med det, de har jo nok å tenke på.

        Ønsker deg og dine en fin søndag.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg