Jeg har vært på stranda i dag.

 

 

 

Ja jeg har vært på stranden der jeg bader på sommeren, ikke mye svømming i dag men jeg vasset ut i vannet så jeg hadde vann til knærne å det var ikke så veldig kaldt. Så det er ikke lenge til jeg kan ta med badetøy og ta meg en dukkert, liker å kjenne at vannet er litt kaldt da skal ikke være over 20 grader i vannet for da får en ikke avkjølt meg på sommeren. Men det kan jeg bare ta rolig for i elva her så har ikke jeg opplevd over 19 grader, men det er også litt varmt for meg i vannet med andre ord. Da jeg var yngre så badet jeg før 1 mai og det var litt is på vannet som ikke hadde gått enda, bade i isvann er godt det for da får du i gang blodstrømmen og adrenalinet fyker rett i været. Men etterpå så er kroppen varm og avslappet, det er i allefall min erfaring med det folk kaller isbading jeg kaller det vinterbading.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Du er jammen tøff! Det skal være over 25 grader i flere uker i ett strekk slik at vannet er godt oppvarmet før jeg i det hele tatt stikker tåa mi i vannet 🤣😂

      Kjempegodt med godt vær nå ja, og det tror jeg vi vinterfrosne nordmenn hadde godt av 😊

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg ser ikke det som tøff, da jeg var mindre så badet jeg i havet i Vardø da jeg bodde der oppe. Jeg syntes kaldt vann er godt, skal man avkjøle seg med en kald dukkert så må jo vannet ikke være varmt.

        Godt alle er forskjellige om sommeren blir ikke vannet kaldt nok.

        Ja det var kjempegodt med fint vær nå, i dag ble det for varmt for meg.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld og uke.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg