Jeg har mange ønsker i livet.

 

 

 

 

 

Jeg har mange ønsker her i livet men jeg skriver ikke så mye om dem, mitt høyeste ønske til jul er at alle jeg kjenner via bloggen og de få som jeg kjenner i mitt liv holder seg friske og raske. Har ett stort ønske for meg selv og det er at jeg kan få ha en varm og deilig jul, men med de strømprisene som er nå så sparer jeg mest mulig på den fram til lillejulaften sånn at jeg kan ha varmen på hele julaften. Har nå 13 grader inne og det er det varmeste jeg har hatt på en stund, vil ha i allefall 17 inne på julaften sånn er det bare derfor så har jeg ikke på varm ovnen nå. Skal jo klare å betale regningen som kommer på nyåret, så da må det spares glad juletreet sine lys ikke bruker strøm men er batteri drevene det sparer jeg jo litt på.

 

Er jo bare å kle på seg inne så blir det ikke kaldt mener nå jeg da, og det gjør jeg også for det er billigere å kle på seg enn å bruke strøm.

 

Dette er ikke fasiten det er bare min måte å spare på, sparer ikke på noen annen måte så da kan jeg i allefall spare så utgiftene ikke blir så høye.

 

Dette er ikke for å klage eller noe annet bare realitetene mine.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Uff, hørtes ikke koselig ut, men nå skal jo alle få støtte til strøm, hjelper vel det🤗har lussekatter til heving, får kjøre de opp Tl noen barnebarn når de er klar, ha en fin søndag🎄

      1. Nei det er kaldt men det må spares på strømmen for vi som bor i borettslag får jo høyere fellesutgifter for den fellesstrømmen går ikke under denne støtteordningen, så dyrt blir det uansett. Heldig de som får de lussekattene, søndagen ble fin den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og nat.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg