Jeg har ett ønske for julen.

 

 

Jeg har kun ett ønske for julen og det er fred og ro og kan stå opp tidlig og se på jule morgen på tv, for så og gå morgenturen med Elvis som jeg pleier. Blogge når jeg vil og se det jeg vil på tv og spise når jeg vil med mer, det er derfor veldig godt og feire julen alene sliper også å se på folk som blir fullere og fullere for hver julegave de åpner. Sånn som julen kan være hos mange og unger som blir mer og mer usikker og redde, alkohol og barn hører med andre ord ikke sammen er min menig og sikker mange unger i dette landet som er enig med meg.

 

Men nå så skal jeg ikke skrive mer om det, for jeg veit at det sitter mange der ute nå og klør i fingrene for og slenge litt med fingrene for og si at jeg må jo være helt dum i hode som ikke tolererer noen ting når det gjelder barn og alkoholens virkning på foreldre som drikker, unger blir rett og slett redde når foreldrene drikker seg full med dem til stede.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg