Jeg har en stor døm.

 

 

 

Jeg har en døm og det er et stort reisemål, å det er en drøm jeg ønsker skal bli til virkelighet. Det blir nok ikke i år eller neste år, men jeg skal reise dit en gang til i livet. Nå er det nok mange som lurer å nå skal dere slippe å lure lenger, jeg har en drøm om å kunne reise til Vardø  som jeg tråtte mine barneføtter og hadde min lykkeligste tid i livet.

 

Så jeg må spare ganske så lenge før jeg når denne drømmen for det er ikke akkurat noen billig reise å komme dit, den letteste for meg er å ta hurtigruta enten fra Bergen eller Trondheim så det er bare å spare ivei så jeg kommer meg oppover. Dette er faktisk en femårsplan så det skal nok gå helt fint, innen da må jeg ha klart å få spart opp til hele reisen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg