Jeg følte meg rett og slett dum.

 

 

 

 

 

 

 

Ja det er utrolig irriterende og ikke få koble seg til internett, man får jo da ikke skrevet de innleggene man ønsker. Men det er mer frustrerende når man ringer inn til deres kunde service og man kommer i prat med et mannebein som ikke var noe service innstilt, var rett og slett motbydelig og jeg følte meg rett og slett underdanig og dum. Han spurte meg om jeg hadde gjort noe feil for det var ikke noe galt, jeg ble rett og slett forbanna men jeg klarte og beherske meg og sa som sant det var at jeg pleier og komme på nett med det samme jeg setter på pc`en så det må være noe galt inne hos dere.

 

Rett etter at jeg hadde lagt på så ringte det en vennlig ung mann fra GET til meg, han sa at det var en del som var nede i mitt distrikt og et av dem var internett tilkoblingen så det er ikke du som har gjort noe galt. Jeg satt ved siden av han som pratet med deg for litt siden og hørte på samtalen, så jeg spurte sjefen min om jeg fikk lov å ringe deg opp igjen for dette syntes jeg ikke var god kundebehandling for han var rett og slett nedsettende mot deg. Så jeg ville bare si at det er feil hos oss og ikke du som har gjort feil, sjefen vår skal høre på opptaket av samtalen mellom deg og han første du traff i dag og så skulle han se hva han skulle gjøre i denne saken.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Er det ikke merkelig med disse mannfolka når det kommer til oss kjerringer og data? Da tror de vi gjør alt feil..
      Da Telenor gikk over fra oppringt til adsl for mange år siden, drev jo jeg og kablet alt sammen selv, lå og krøp på gulvet og ordnet hele greia, fordi Telenor hadde gitt beskjed om at det var adsl fra den og den datoen, og jeg gjorde faktisk dette noen dager senere enn datoen de hadde satt for adsl i området. Null nett. Jeg ringte: Det er ikke adsl her. Joda, det er det, du har nok bare satt ledningene feil, lød det overbærende fra den unge datafyren deres i andre enden. Jeg har ikke gjort feil, det er IKKE adsl her! Han fortsetter å mase om at jeg må sjekke alt igjen, også pcen, for det er sikkert noe jeg har gjort feil.
      Jeg er ingen hissig person, men der kjente jeg at det begynte å koke i toppen. Jeg kan kabling, her er alt i orden. Det er Telenor som har feil! sa jeg. Et øyeblikk, sa han..og litt etter: Ooops, det er visst ikke satt på herfra. Men NÅ skal det være i orden, og du får litt fradrag på fakturaen…
      Hehehe!
      Du skjønner det: Jeg hadde vært student på Noroff..lært masse data og sånt..men jeg slapp å si noe, for han ga seg til slutt. Jeg skrudde sammen deler til pc selv jo.
      😁

      1. Det var ikke noe galt hos meg heller det var hos dem, jeg veit at jeg er grønn når det gjelder teknologi. Vi i borettslaget her har slik alt i boks som vi får internett koblingen, så når jeg setter på dataen så er den påkoblet så hva kan man gjøre galt da. Har alt dette i fellesutgiftene både internett og kanaler det eneste som må betales utenom er lisensen på rikskanalen.

        Det var faktisk de som hadde store problemer med å kunne levere det vi skal ha i vårt område.

      1. Ja han kunne det og det var det som gjorde meg fornøyd igjen, og han gikk videre med denne saken for det var ikke første gangen dette skjedde hos dem med samme mann.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg