Jeg elsker det.

 

 

 

Ja nå så bare elsker jeg det å skrive og dele det, da jeg gikk på skolen som barn og ungdom så syntes jeg det og skrive og måte lese det for klassen var en pest og en plage. Grunnen til det var at jeg ikke likte å ta plass nå så bryr jeg meg ikke er det noen feil og mangler i det jeg skriver så får det være det da, den mobbingen som folk i min klasse drev med skal ikke klare og knekke meg. For dysleksi er noe en ikke kan noe for, på den tiden jeg var barn så kalte dem det ordblind og vi som hadde det ble kalt dumme og late. Det er jo ikke slik det er vi som har dysleksi er like intelligente som dere som ikke har det, det er bare det at enkelte bokstaver ikke er så enkle og se forskjell på man er ikke dum av den grunn heller ikke lat.

 

Så jeg har lært meg noen knep som gjør det lettere å bære med årene ett eksempel på det er b bærer og d drar dette er to av bokstavene som for meg alltid har vært vanskelige å se forskjell på.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Dysleksi har absolutt ikke noe med intelligens å gjøre. De som mobber og tror dyslektikere er dumme, de er faktisk “dummere”..hehe.
      Kjell Inge Røkke har lite skolegang..han har dysleksi. Statsminister Erna Solberg har dysleksi. De svenske kongebarna har også. Han som grunnla og eide Ikea..Kamprad, hadde dysleksi. Albert Einstein hadde også problemer. Kong Olav hadde dysleksi, og kronprins Haakon har også litt problemer.

      Nok av bevis på at dysleksi ikke henger sammen med intelligens. Du er i godt selskap 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg