Januar moro 18 ensom.

 

 

 

 

Jeg syntes ikke ensomhet er moro men det er dagens tema på frodith sin januar utfordring, noen mener at ensomhet er noe en er skyld i selv ikke forstår jeg hvordan. Ja det er forskjell på å være alene og å være ensom, man kan jo være med mange men følelsen av å være ensom er der i stor mon.

 

Når du ikke har familie å prate med om vanskene så føler du deg enda mer ensom og forlatt, men sånn er det blitt og når angsten sperrer deg for å gjøre noe med det om jeg går ut på gravlunden så er det jo en stein du prater med og den svarer deg ikke selv om det er tre stykker av dem ingen svar og oppmuntring.

 

Jeg veit jeg har venninnen min ett par timer om dagen, er jo om kvelden disse dumme tankene og følelsen kommer.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Ensomhet kan vi alle kjenne på innimellom. Jeg gjør det ikke ofte, men kjenner mest på det når jeg er sammen med mange faktisk. Jeg sender deg en link til en Språkkafe i Kongsberg. Du kan jobbe frivillig, ikke betalt, som språkvenn. Snakke med folk som trenger å lære norsk. Jeg har tenkt å søke opp det samme i Oslo og bli språkvenn her. Her er linken: https://kongsberg.frivilligsentral.no/aktivitet?Id=9582

      1. Jeg kjenner på det daglig både sammen med mange og alene, jeg tittet på linken mandager er jeg opptatt med ett kor på det klokkeslettet. Ellers skulle jeg ha prøvd det takk for tipset.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så koselig du går i kor,har ikke fortalt det før,eller har jeg ikke fått det med meg,ha en fin kveld,klem

      1. Begynte på mandag så det har jeg ikke skrevet om, det er ett kor som er en del av kommunens interigeringsgruppe for oss med psykiske lidelser og er gratis.

        Kvelden er grei den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Så flott du er med på noe,jeg visste du hadde spilt i korps,håper du trives og gjerne få noen å snakke med,gjerne gå tur med,ikke kjekt å føle seg ensom,klem

      1. Ja koser meg og trives veldig, med sangene.

        Spilte i korps i over 20 år, nå har jeg ikke kropp til det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg